...PEARL IN OUR LIFE...

KEHIDUPAN HANYA SEKALI,BERUSAHALAH UNTUK MENJADIKAN SETIAPNYA YANG TERBAIK

Ahad, 15 Mei 2011

ANAKKU,BREASFEED....HEHEHHE


Ni la anak aku,muhammad emir adam...9month+...still breastfeed...aku bangga dapat breastfeed anak aku neh....yang 1st xdapat nak breastfeed sebab ade masalah kesihatan(hahaha masalah ape tu ek...)...papepun,yang 2nd ni alhamdulillah aku dapat breastfeed kan...5bulan pertama mase adam lahir aku dapat fully breastfeed die...even kat opis pun aku perah...balik dapat la simpan botol 5oz(jenama "bumble free-bpa free") untuk wat stok the next day nye....untuk umah pengasuh aku siapkan 5 botol 5oz tuh ngan cooler bag sekali...agak melecehkan tapi sebab semangat nak bagi yang terbaekkkk,aku cuba jugak...berjayaaaa....after 6month,aku dah start campur ngan susu formula...aku bagi ADAM susu S26...aku bagi yang ade perase...die xnak...tapi kene gak la bagi...aku makan gak pil ASI untuk tambah susu,tapi kadang2 miss gak...aku balik dah penat...mane tak nyer,aku habis kerja kul 5 tapi sampai umah kul 6.30ptg...letih oooo....

0 Ulasan:

Catat Ulasan

Langgan Catat Ulasan [Atom]

<< Laman utama