...PEARL IN OUR LIFE...

KEHIDUPAN HANYA SEKALI,BERUSAHALAH UNTUK MENJADIKAN SETIAPNYA YANG TERBAIK

Khamis, 19 Mei 2011

MACAM MANA NAK KURUS LEPAS BERSALIN???


WOW!!!dapat kurus macam neh mesti best kn...hahaha
mmg pas bersalin mmg susah nak kurus...bukan xblh,tp amik mase sikit ek...
tambah klo yang nyusukan baby,mesti badan lagi naikkan...
tapi xmakne bile susukan baby kite xle kurus...
boleh je...macam aku,mule2 tu mendadak gak naik...aduyai...
pening gak mikir...tapi sebab ADAM,my 2nd baby aku tabah dulu...
HAHAHA(padahal rungut gak biler la nak kurus..huhuhuhu)

my menu untuk pagi:
1 mangkuk kelogs special(i prefer yg honey)
+ susu

tengahari:
aku makan nasi ler
(yang ni mmg xde catu..sume aku telan)

minum petang:
kadang makan kelogs bar@
kuih2

malam:
jarang makan
@makan gak nasi tapi dalam kuantiti sikit

minuman pulak kurangkan yang berGAS ok...tu sume angin n
perut buncit..banyak minum air masak...lagi banyak lagi bagus..
pada yang breast feed minum air lebih...

untuk support nk kurus,saya makan PHYTONATAL...yang tu mmg
confirm SAKIT PERUT...tapi boleh membantu...and boleh tolong hasilkan
susu gak...so,GUDLUCK!!!!








0 Ulasan:

Catat Ulasan

Langgan Catat Ulasan [Atom]

<< Laman utama